
* Odpowiedzialności karnej podlega ten tylko, kto popełnia czyn zabroniony pod groźbą kary przez Regulamin obowiązujący w czasie jego popełnienia.
* Kary oraz inne środki przewidziane w tym Regulaminie stosuje się z uwzględnieniem zasad humanitaryzmu, w szczególności z poszanowaniem godności człowieka.
* Ustawę karną Regulaminu stosuje się do sprawcy, który popełnił czyn zabroniony na forum. Nie interesuje Nas zachowanie Użytkownika w czasie gry.

* Na forum nie przeklinamy. Ta forma emocjonalna została całkowicie zabroniona, gdyż godzi w elementy dobrego wychowania.
* Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych, konkurencyjnych, oraz zawierających pirackie oprogramowanie, numery seryjne, cd-keye czy programy łamiące zabezpieczenia.
* Wykazujemy brak tolerancji i skrupułów dla trolli, którzy obrażają innych użytkowników, a tym bardziej, jeżeli powodem obrazy jest: religia, pochodzenie, kolor skóry, czy nawet rodzaj wykonywanego zawodu.
* Jeżeli nie musisz pisać, to nie pisz. Wszelkie nabijanie wiadomości będzie karane.
* Usuwane będą posty, które mocno godzą w ortografię polską. Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z pisownią.
* Nie kłóć się. Pamiętaj, że pokojowym i optymistycznym działaniem zdziałasz zawsze więcej, niż burdami i podsycaniem do bójki.
* Podczas ostrej wymiany zdań, powoływanie się na znajomość Administratora, będzie karane.
* STOP plagiatom! Taką zasadę wyznajemy. Oczywiście, nie znaczy to, że nie można zamieszczać pracy innych. Aby to zrobić trzeba napisać źródło skąd praca pochodzi, lub napisać kto jest jej właścicielem/twórcą.
* Zakazuje się, wstawiania linków referencyjnych, z których czerpane są korzyści finansowe.
* Nie dubluj postów!
* Publiczne podważanie decyzji Administratora i Moderatora grozi warnem. Masz jakiś problem? Pisz pw, lub w odpowiednim dziale.
* Pamiętaj, że kolor czerwony jest dla Administracji, a
zielony dla Moderacji.

* Zanim założysz nowy temat, użyj opcji szukaj i zobacz czy taki nie powstał. Jeżeli tak, to pisz tam, jeżeli nie, lub został już zamknięty, możesz napisać nowy.
* Nie dubluj temat'ów.
* Nazwa tematu ma być jasno określona. Tematy, których nazwa będzie typu "pomocy", "help" dostaną najpierw 1 dzień na zmianę nazwy. Gdy po upłynięciu terminu, użytkownik nie wykazał chęci zmiany nazwy, temat trafi do kosza, a właściciel zostanie ukarany.

W zależności od rodzaju w jaki został złamany regulamin, przyznawane są:
* Ostrzeżenie słowne. Reprymenda.
* Ostrzeżenia w postaci warn'ów.
* Bany na 7 dni.
* Bany na 30 dni.
* Bany na zawsze.
Istnieje możliwość resocjalizacji, lecz niestety Wasze postępki mogą uniemożliwić awansowania na wyższe stanowiska.

* Avatar - może wynosić maksymalnie 130 px wysokości i szerokości. A jego ciężar nie powinien przekraczać 65kb.
* Żaden z tych obrazków, nie może być obraźliwy, oraz nie może zawierać elementów pornograficznych.
Regulamin forum uefaligahb z dnia 11.02.2011.
Napisany przez Admina
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez admin dnia Pon 21:49, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy